مولکول اب در محیط های گوناگون
صرفه جويي در مصرف آب
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 15:53 :: نويسنده : مطهره.فاطمه.مائده

آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد. آب به ما می گوید که نگاهی عمیق تر به خودمان داشته باشیم. وقتی در آینه آب به خودمان نگاه می کنیم به مفاهیم شفافیت و زلالیت آب به خوبی پی می بریم. ما می دانیم که زندگی انسان مستقیماً به کیفیت و چگونگی آب وابسته است که هم در درون ما و هم در پیرامون ماست.

عکسها و مطالب این مقاله نتایج کار آقای "ماسارو ایموتو" محقق خلاق ژاپنی است. آقای ایموتو کتاب ارزنده ای را باعنوان "پیامی از آب" برگرفته از یافته های تحقیقی خود منتشر ساخته است که اگر شما هرگونه شکی در افکار خود دارید مطالب و عکس هایی که از این کتاب در اینجا آورده شده اندیشه شما را تحت تأثیر قرار می دهد و بطور عمیقی باورهای شما را دگرگون می سازد.

 در کارهای آقای ایموتو ما شاهد تأثیر انرژی و نواسانات طبیعت و انسان، افکار، الفاظ، عقاید و موسیقی بر ساختار مولکولی آب هستیم. همان آبی که 70 درصد بدن انسان بالغ را تشکیل می دهد و به همان اندازه سیاره ما را تحت پوشش دارد.

بدن بسیار شبیه اسفنج است و متشکل از تریلیونها خفره بنام سلول که حاوی مایع می باشد. چگونگی زندگی ما مستقیماً به چگونگی آب ما وابسته است.

   آب جسمی بسیار نرم و انعطاف پذیر است و بطور فیزیکی براحتی شکل اشیا پیرامون را بخود می گیرد. اما تنها ظاهر فیزیکی آن تغییر نمی کند بلکه ظاهر مولکولی آن نیز تغییر می کند. انرژی یا نواسانات محیط شکل مولکولی آب را تغییر می دهد. به این معنی که آب نه تنها قادر است بطور عینی محیط را بازتاب کند بلکه بطور مولکولی نیز محیط را بازتاب می کند.

   آقای ایموتو این تغییرات مولکولی را توسط تکنیک های عکسبرداری به تصویر کشیده است. او قطره های آب را منجمد می کرد و سپس زیر میکروسکوپ در زمینه تاریک با امکانات ویژه عکس برداری ،مورد بررسی قرار می داد. کار او به طور واضح تنوع ساختار مولکولی آب و تأثیر محیط بر ساختار آب را نشان می دهد.

   برف چند میلیون سال است که بر زمین می ریزد. هر دانه برف شکل منحصر بفرد خود را دارد. با منجمد کردن آب و عکس برداری از ساختار آن همانگونه که آقای ایموتو انجام داد، شما اطلاعات شگفت انگیزی درباره آب درک می کنید.

   آقای ایموتو تفاوت های سحرآمیزی در ساختار بلورین آب از عوامل و شرایط مختلف محیط پیرامون را کشف کرده است. آب جاری از چشمه کوهها و فصل بهار شکل هندسی زیبایی در نمونه های بلورین خود نشان داده اند.

 آب در فصل بهار

 


  

 

 

 

 

 

  آب چشمه

 

 

 

 



 


   آب آلوده و مسموم ناشی از مناطق صنعتی و مسکونی، آب راکد از آب لوله ها و آب سدهای مخزنی قطعاً ساختار بلورین آنها بد شکل و غیر طبیعی خواهد بود. 

    نمونه ای از آب دریاچه آلوده 


 


  

 

 

 

 

   آب رودخانه داخل شهر

 


  

 

 

 

 

 با رواج موسیقی درمانی در این اواخر، آقای ایموتو تصمیم گرفت تأثیر موسیقی را بر ساختار آب ببیند. او آب مقطر شده را بین دو بلندگو برای چند ساعت قرار داد و سپس از شکل بلوری آن بعد از منجمد شدن عکس برداری کرد. 
  

   تأثیر موسیقی بتهوون

 


  

 

  

 

 

 تأثیر موسیقی باخ


  

 

 

 

 

 

  تأثیر موسیقی متال

 


 

 

 

 

 

   بعد از دیدن واکنش آب نسبت به شرایط محیطی، آلودگی و موسیقی، آقای ایموتو و همکاران وی تصمیم گرفتند که ببینند چطور افکار و الفاظ در شکل گیری بلورهای آب مقطر تأثیر دارد. این کار توسط الفاظ نوشته شده بصورت تایپ ماشینی بر روی کاغذ و چسباندن آن بر شیشه بطری ها انجام شد و با همین روش اسم شخص های مرده را نیز آزمایش نمودند. سپس آبها را منجمد ساخته و عکس گرفته شد. 

مهر و محبت

 


  

 







   متشکرم


  

 

  

 

 

 

 

من تو را خواهم کشت

 


  

 

 

 

   آدولف هیتلر

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   این عکسها واکنش های شگف انگیز آب را به افکار و احساسات ما نشان می دهد. کاملاً مشخص است که آب براحتی نوسانات و انرژی پیرامون خود را خواه مسموم و آلوده شده یا طبیعی چه درون خودمان و چه در پیرامون ما در دیگران و محیط درک می کند.

   کار فوق العاده ماسارو ایموتو نمایش ترس آوری است و ابزاری قوی که می تواند برای همیشه ادراکمان را نسبت به خودمان و جهانی که در آن زندگی می کنیم تغییر دهد. ما اکنون دلیل محکمی داریم که ما می توانیم قطعاً خوب باشیم و خودمان و زمین مان را با افکار انتخابی خود و انتخاب راه های عمل به آنها را تغییر دهیم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ملودی
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صرفه جويي در مصرف آب و آدرس danabm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 28358
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1